Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

1294 views

ADWOKAT WAŁBRZYCH OPINIE

04-11-2018, 03:20 AM
ADWOKAT WAŁBRZYCH OPINIE
Nie jestem w stanie ogarnąć tego. Wystapilam do sądu z rozwodem bez orzekania o winie. Nie chciałam robić tej całej szopki, wyciągać brudow i przede wszystkim przyznać się przed obcymi ludźmi ( i sobą sama) jak bardzo dałam się zniewolic i poddać.

Mój mąż jednak był innego zdania. W odpowiedzi stwierdził że z orzekaniem o winie, jak łatwo się domyślić mojej!??? Stworzył świat (dosłownie i w przenośni) do którego wgonil kilka osób z grona moich znajomych i rodziny mojej ( którzy niedawno byłi dla niego gorszym sortem ludzi) i swojej. W świecie tym stał się ich "przyjacielem". Wydzwanial do wszystkich dosłownie. Odwiedzał ich. Opowiadał im różne historyjki najczęściej nieprawdziwe lub ze zmienionym faktami, tak abym to ja została potworem.

Stałam się żona, która nic nie robi tylko sobie siedzi ( jestem kierowca tir, ale codziennie w domu, hodowca koni) matka, która nienawidzi własnej córki i fałszywą przyjaciółka.

Mój jeszcze mąż nie robił dosłownie nic. Kompletnie nic.

Ja pracowałam, wracałam zajmowałam się końmi, łącznie z wywaleniem gnoju. Kiedy zaszlam w ciążę w sumie nic się nie zmieniło. Pracowałam do dnia kiedy moja klacz złamała mi nogę ( wykonywałam jej bolesny zabieg, sama bo mąż nie miał czasu, odpoczywal po ciężkim dniu...) trochę polezalam w stajni zanim doczolgalam się do domu z brzuchem (7miesiąc). Zawiozl mnie do szpitala. Nogę włożyli mi w gipsowa szynę i do domu.

No cóż polezalam w stajni to już starczy. Mąż wymyślił sobie ze zrobimy wigilię u nas. Zgadnijcie kto wszystko szykowal? Ja tak ja. Jego nie było, gdzie był co robił, nie wiem już wtedy mnie to całkiem nie interesowało. Wielokrotnie prosiłam go wtedy żeby się wyniósł. Oczywiście bezskutecznie. ponieważ mocno przeciazylam nogę dostałam zapalenia noga dosłownie wyszła mi z tej szyny. Była co najmniej dwa jak nie trzy razy większa.